طراحی سایت شرکتی – اصول، امکانات، استانداردها، تعرفه و قیمت
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت شرکتی ، نخستین قدم حضور چیره دست برای کسب و کارها در دنیای آنلاین است. الان سایر اهمیت حضور در دنیای آنلاین برای کسب و کارها بر هیچ بیزینس‌من کاربلد و باتجربه ای پوشیده نیست. بیش از ۴۵ میلیون تن در ایران به اینترنت دسترسی دارند. آن ها برای یافتن محصولات و خدمات مورد عقیده و خرید آن ها با جستجو در گوگل، وارد وب‌سایت‌ها می شوند و از هر کدام از آن‌ها که اطلاعات کافی ارایه دهند و قابل اطمینان تر باشند، خرید می کنند.

سوالی که پیش می‌آید این است که در طراحی سایت شرکتی، باید چه نکات و اصولی را رعایت کنیم؟

طراحی سایت شرکتی

هدف ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ متاوب این است که وب سایت شما را به‌گونه‌ای طراحی نماییم که کاربران جدید پس از ورود به وب‌سایت، با تصویری ایده آل از کسب و کار باره انتظارشان روبرو شوند. در ادامه، به الزامات اساسی طراحی سایت شرکتی اشاره خواهیم کرد.

نکات مهم و اصول طراحی سایت شرکتی
در طراحی سایت شرکتی، باید کوشش کنیم الی خدمات یا محصولات را به بهترین شکل به کاربران ارایه دهیم؛ پیشینه فعالیت سوداگری و تجربه مشتریان قبلی را با آن‌ها به اشتراک بگذاریم؛ با آن‌ها در تعامل باشیم و به سوالاتشان پذیرش دهیم. همه این کارها باعث ایجاد حس اعتماد در کاربران می‌شود و ما را به کامیابی در پروسه فروش اینترنتی کم و بیش می‌کند.

طراحی سایت شرکتی برای کسب‌وکار یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است و می‌تواند آینده کسب و کار شما را تضمین کند. شما پس از طراحی سایت شرکتی، باید محتوای مفید پیوسته با سوداگری خود را بر روی آن به اشتراک بگذارید، سایت را به‌روز کنید و چه بسا هزینه‌هایی را برای معرفی آن و جذب کاربران جدید بکنید. برای نمونه می‌توانید وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و از راه گوگل، مشتریان جدیدی را به دست آورید. یا این‌که وب سایت خویش را در دایرکتوری تارنما های سوداگری ثبت کنید. یک صفحه در شبکه های مجازی‌ای که فکر می‌کنید احتمالا مشتریان شما در آن‌ها حضور داشته باشند، برای سوداگری خویش ایجاد کنید و تارنما سوداگری را نیز در آن معرفی کنید.

راه های انبوه دیگری برای جذب کاربر اغلب برای وب سایت و فروش هستی دارد، برای آشنایی بیشتر با این راه‌ها، با کلیک بر روی لینک ” چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟ “، می‌توانید یک نوشته دیگر از تیم ما را مطالعه نمایید.

نکات مهم و ویژگی های طراحی سایت شرکتی

توجه داشته باشید که اگر تخصص کافی در اتمام هر کدام از این روش‌ها نداشته باشید، ممکن است زمان و هزینه خویش را به هدر دهید. توصیه ما این است که از یک تیم طراحی سایت شرکتی حرفه ای کمک بگیرید. حتی می توانید با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مشارکت کنید و علاوه بر طراحی سایت شرکت خود، از آن‌ها در گویه بهینه سازی سایت، بازاریابی موتورهای جستجو، اصول تکاپو در شبکه های اجتماعی و دیگر موارد کمک بگیرید.

ویژگی‌ها و امکانات مهم در طراحی سایت شرکتی
در طراحی سایت شرکتی، می بایست ویژگی‌ها و امکانات خاصی در عقیده گرفته شود. وانگهی رعایت اصول طراحی رابط کاربری و استانداردهای گرافیکی در طراحی سایت شرکتی زیاد اهمیت دارد. به راستی می توان گفت، امکانات و دسته بندی های گوناگون وب سایت، می بایست در چیدمانی بنیادی و با طرح و رنگی کاربرپسند، پیاده سازی شود. در ادامه به بعضی از امکانات بنیادین و بسیار مهم تارنما های شرکتی که ما در تارنما مشتریان خدمات طراحی سایت متاوب رعایت می‌کنیم، اشاره خواهیم کرد.


۱- ساختاربندی و اولویت‌بندی محتوایی
اکثر کاربران بعد از ورود به وب سایت به تعقیب آشنایی با سابقه کسب‌وکار، فعالیت‌ها، محصولات، خدمات و مسیر های ارتباطی هستند. هر کدام از این بخش‌ها از اهمیت زیاد بالا، اما متفاوتی برای کاربران برخوردارند. شدنی است در وب سایت یک شرکت، شناسایی پیشینه آن کسب‌وکار در اولویت باشد و در وب‌سایت شرکتی دیگر، شناسایی محصولات و مزایای آن‌ها. ما در متاوب، ابتدا محتوای قابل ارایه در وب‌سایت را بر اساس استراتژی‌های کلی آن کسب‌و‌کار، اولویت‌بندی می‌کنیم و سپس با ساختاربندی آن‌ها، هر کدام را در تقسیم مناسبی از وب‌سایت در دسترس کاربران پیمان می‌دهیم.


۲- رعایت اصول و قواعد استاندارد در کدنویسی
برای نمایش صحیح سایت در مرورگرهای مختلف، می بایست استانداردهای کدنویسی در طراحی سایت شرکتی رعایت شوند. آمارها پرتو می‌دهد که امروزه بیش از ۶۰ درصد کاربران اینترنت، از موبایل یا تبلت برای وب‌گردی بهره‌گیری می کنند. بعد طراحی سایت شرکتی می‌بایست به‌گونه‌ای باشد که وب‌سایت در موبایل و تبلت ها نیز به نکوداشتن نمایش دیتا شود و کاربران به راحتی بتوانند به اطلاعات و بخش های مختلف وب‌سایت دست پیدا کنند. همچنین رعایت اصول و قواعد استاندارد در کدنویسی طراحی سایت شرکتی، برای کسب رتبه مناسب در موتورهای جستجو الزامی است.

اصول طراحی سایت شرکتی


۳- طرح و رنگ گرافیکی وب سایت
همه کوشش ما در بحث طراحی سایت شرکتی، ایجاد پایگاهی معتبر در بستر اینترنت برای گسترش کار و جنبش حرفه‌ای‌ یک برند است. هر برند، برای برقراری وابستگی مناسب با مخاطبان خود، می بایست هویت بصری مشخصی داشته باشد. در طراحی سایت شرکتی، اینکه از چه رنگ، عکس، فونت و چیدمانی بهره‌گیری شود، اهمیت بسیاری دارد. رعایت این اصول مایه می‌شود لغایت تجربه‌ای از یک برند منحصربه‌فرد و قابل اعتماد پس از ورود به تارنما در ناخودآگاه ذهن کاربران برپایی شود.

تعرفه و بها طراحی سایت شرکتی
قیمت‌گذاری بر روی پروژه‌های طراحی سایت شرکتی، به امکانات، بخش‌بندی‌ها، چندزبانگی و صفحات مختلف آن پیوستگی دارد. برای تخمین دقیق بها طراحی سایت شرکتی، می توانید با کلیک بر روی این لینک با کارشناسان متاوب در ارتباط باشید.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: